امتیاز بندی یاد گیری گروه های همیار
نام دانش آموز : تاریخ و مدت ارز یابی :
ردیف
|
مهارت های کار در گروه همیار
|
هرگز 1
|
به ندرت 2
|
اغلب 3
|
همیشه 4
|
1
|
با تعداد زیادی از هم سالانش کار می کند ، نه فقط با دوستان نزدیکش .
|
|
|
|
|
2
|
تمایل دارد ایده هایش را با بقیه در میان بگذارد .
|
|
|
|
|
3
|
در کار گروهی با گوش کردن و در نظر گرفتن نظرات بقیه ، رعایت احترام دیگران را می کند .
|
|
|
|
|
4
|
قوانینی را که برای فعالیت در نظر گرفته شده است رعایت می کند .
|
|
|
|
|
5
|
وظایفش را انجام می دهد .
|
|
|
|
|
6
|
در طول زمان تعیین شده برای گروه ها ، رفتار کاری مناسب بروز می دهد .
|
|
|
|
|
7
|
در زمان تعیین شده برای کار گروه هی ، در بحث ها شرکت می کند .
|
|
|
|
|
8
|
در زمان تعیین شده برای کار گروهی ، در طول بحث ، ایده هایش را برای کمک ارایه می دهد .
|
|
|
|
|
9
|
به قوانین و مقررات عمل می کند .
|
|
|
|
|
به نام خدا
موضوع:
طرح درس انشای توصیفی در باره ی
با استفاده از الگوی همیاری طرح ( قضاوت عملکرد )
به کوشش : پرویز کدخدایی آموزگار - دبستان شهید مطهری بنت
:: برچسبها:
بخش بنت درس طرح درس ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14